Saturday 29 October 2011

Assalamualaikum..

tiada apa yang boleh AKU ucapkan lg..hanya 1..iaitu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

'' tahukah korang apa yang AKU pinta..di setiap doa sepanjang hari AKU..agar AKU tak akan berhenti menemani,merindui dan menyayangi DIA..andai kata 1 hri nanti AKU sudah tiada kt dalam dunie ni, hanya 1 yang AKU minta pada DIA..sedekahkn AL-FATIHAH untuk AKU ye..smoge AKU aman disane.. bahkan AKU juga berdoa pada Ilahi untuk satukan AKU & DIA di SYURGA nanti..amennn '' 
'' Supaya suatu hari nnti DIA akan temui apa yang DIA cari..  Supaya suatu hari nanti DIA akan mEmahami apa erti SAYANG yang sebenar..  Supaya suatu hari nanti,DIA akan dapat mengetahui, bagaimana rasanya jika       terlalu SAYANG sesorang,   dan semoga DIA xkan pernah terlewat untuk menghargainya..''





♥ Tuhan tolonglah AKU, tolong jaga DIA kerana AKU sayang DIA..

No comments:

Post a Comment