Friday 25 November 2011

YA TUHAN..

Ya Tuhan,.
seandainya telah Kau catatkan DIA milik AKU, 
DIA tercipta untuk diri AKU..
Satukanlah hati DIA dengan hati AKU..
Titipkanlah kebahagiaan untuk AKU & DIA ya Tuhan..

Ya Allah,.
AKU mohon kepadaMu..
Apa yang telah Kau takdirkan untuk AKU..
AKU harap DIA adalah yang terbaik buat AKU..
Kerana Engkau tahu segala isi hati AKU..
& Peliharalah AKU dari kemurkaanMu..

Ya Tuhanku,.
Kaulah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
Kau berilah AKU kekuatan dan jua harapan..
Untuk AKU membina diri yang lesu tak bermaya ini..
Semaikan setulus kasih di jiwa AKU..
AKU pasrah kepadaMu..
Kurniakanlah AKU pasangan yang beriman..
yang boleh menemani AKU  dikala susah & senang..
Supaya AKU dan DIA dapat melayari bahtera..
Ke muara cinta yang Engkau redhai..

Ya Tuhanku,.
yang Maha Pengasihani..
Hanya engkau sahaja dapat memeliharaku..
Dengarkan rintihan hambaMu ini..
Jangan Engkau biarkan ku sendiri..
Agar AKU boleh bahagia..
Walau tanpa bersamanya..
Engkau gantikanlah yang hilang itu..
Tumbuhkan yang telah patah..
AKU jua ingin bahagia..
Di dunia dan akhirat AKU nanti..
Hanya padaMu Tuhan AKU mohon segalanya..








♥ Tuhan tolonglah AKU, tolong jaga DIA kerana AKU sayang DIA..♥

No comments:

Post a Comment