Wednesday 6 June 2012

HARAPAN aku tinggi sangat ! :(



Cukup la sekali kau tipu aku..aku dah malas nak pikir ! aku dah buat yang terbaik mcm yang kau nak kan, tapi kau tak pernah nak hargai ! kau nak aku berubah untuk kau n famly aku, aku dah buat tapi kenapa kau tipu aku macam tu ! kau nak aku terima kau, okey aku terima.. aku sngop tadah telinga dengar kutukan orng cakap bukan2, sampai orang pon pandang serong kat aku dan kau ! tapi aku terima apa orang cakap n terima kau dengan hati yang terbuka, semua tu sbb kau, tapi kau buat lagi, kau memang tak pernah nak besyukur kn ? sumpah aku cakap , aku ni dah terlampau baik layan kau..seblm ni orang aku kenal walau pon dah bertahun2 pon aku tak layan macam tu kau tahu tak, berubah la wahai hamba allah..tu je yang aku nak dari kau..



HARAPAN AKU TINGGI UNTUK KAU TERUS BERUBAH ! PILIHLAH JALAN YANG TERBAIK UNTUK DIRI KAU ...:(

No comments:

Post a Comment